Quid prodest

Perseverența Pieței, îmi poartă gândul către o bănuială. Să nu fie, cumva,  mâna rușilor..

Și mă cuprinde o îngrijorare. Care să fie miza? Prăpăstios din fire, îngrijorarea, se transformă în teamă.  Oare să-mi fi luat bunul Dumnezeu, mințile, sau nu le-am avut decât în închipuirea că aș fi deștept, și ,  pentru oricare tâmpenie, șoptită la ureche, trebuie să încep să strig patriotard:

-Jos PSD! Ce dacă ai fost ales democratic. Democrație este asta? Să iasă ciuma roșie ? Că din puțina mea alfabetizare, cu ciuma nu-i de glumit!

Și pentru asta, aș întreba:

– Liviule, cui folosește că nu a câștigat altcineva, dacă în loc să PRIVESC  la aplicarea Programului electoral al PSD, trebuie să asist la o mare de  oameni, tulburați de oful perdanților?

Și,poate dacă sunt pe alături de drum, spune-mi:

 -Nu ăsta este rezultatul preferințelor politice ale alegătorilor din 11 decembrie?

SENAT-66 SENATORI,  din care: PSD-48, PNL-10, USR-3, UDMR-3, ALDE-1, PMP-1.

CAMERA DEPUTAȚILOR- 261 DEPUTAȚI, DIN CARE: PSD-132, PNL-45, USR-16, UDMR-14,  ALDE-3, PMP-3, MINORITĂȚI-48.

Vorba nu știu cui, dintr-un utobuz:

– Văleuuu, că mulți mai sunt!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

Lasă un răspuns

