De la bacterie,la om

Am citit, și cred că o mai am rătăcită, prin bibliotecă, o carte, întitulată:

De la bacterie, la om.

M-a cutremurat, în zelul meu religios.

Dar culmea, din alta, conținutul total, de circa 1,5 kg al intestinului, ar cuprinde 11 trilioane de bacterii.

Rezultă, după înțelegerea mea stradală, că s-au întors lucrurile pe dos.

Mâncăm mâncare, și producem bacterii.

Oare să aibă loc , același proces ,când auzim  dar nu citim?

Mare durdură democratică, ieșirea oamenilor  în stradă.

Pentru mine, este clar.

Uniii, trebuie să mai și citească! Altfel, spre binele lor, desigur, vor rămâne incapabili să urmeze legile evoluției bacteriei.

Altfel,  îi văd asemenea unui misogin  cronic, care continuă să se masturbeze, cu femeia lângă el, fără nici o emoție  participativă.

El, stradalul, în misoginismul său politic, nu știe decât Jos PSD, fără nici o vibrație ideologică.

Acum, în viziunea mea, într-un meci de box, terminat prin KO,  oricât de tâmpit ai fi,  nu poți cârti învingătorul.

A  fost,  și până la KO-ul următor, trebuie recunoscut, și respectat.

Tocmai de aceea, se caută gloria sportivă. Iar în politică, punctele atribuite învingătorului, sunt voturile primite în procesul alegerilor democratice,  implicit corecte.

Cine o fi încasat, cu mai mult de peste 40% din îmbrățișarea electoratului român?

Ei bine, dacă nu-mi convine, iau  un vomitiv, și merg la toaletă să mă descarc  sufletește.

Poate data viitoare, dacă voi fi rămas închistat în obtuzitatea mea bacteriană, nu voi fi primit nici pomana din decembrie trecut.

Conform proverbului cu nemulțumitul..

Sugestia mea ,  privind nemulțumirea străzii , este să meargă acasă, și să mai învețe, citind direct,  și nu aplecând urechea, la vuietul ignoranței.

Mi se pare mai moral, civic.

Dacă în intimitatea țestei mele, voi continua, să trăiesc  după ce aud strigat bezmetic,

vai de  IUBIREA  lui Dumnezeu, de a mă  fi creat.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

