Șmirghel

În opinia mea, gradul de evoluție spirituală, în existența unei persoane este limbajul.Cu cât este mai lăbărțat, mai contondent, mai injurios și mai sentențios, cu atît, autorul  e mai deficitar umoral. Parcă ar avea în gură, în loc de limbă, o bucată de șmirghel.Și toate resturile șlefuite din propria-le gură, sunt aruncate pe facebook, precum  o mașină, cu  motor și defect , și fără ulei.

Iar dâra de fum poluant, este atrasă  miraculos, în pustiul cerebral, al celor care caută informații civilizate, pe Facebook.

Nu cred că există leac acestei maladii.

Orice existență  larvară, indiferent de starea de evoluție, simte nevoia, a-și facea simțită prezența.

Și cum altfel, decât cum nu poate .

Nu știu cât de evoluați sunt Estonienii.

Am fost coleg la Moscova,în cămin, și cu Campionul de box la categoria grea al Germaniei democrate, și  cu un estonian, al cărui coleg, tot estonian, îl vizita zilnic. Ei bine, pe durata a cel puțin doi ani, eu nu am auzit măcar o înjurătură de la ce doi prieteni.

Le-am și spus, la un phar de vin:

– Măi, dar voi,  nu simțiți măcar o dată,  nevoia unei  înjurături suculente, de să vă lase gura apă?

Mi-au răspuns că nu,  și , m-au  întrebat  nedumeriți,  la ce mă ajută !

Le-am urmat pilda, dar la înapoiere, mi-am refăcut limbajul variat al înjurăturilor, când nu-mi reușește ceva.

Dar nu în scris, și nici cu martori.

Poate cu vreo  înregistrare ambientală, de care nu știu.

Însă, ca o măsură de recunoaștere, că  în Lege,  recunoașterea păcatului, se iartă,  bat de câteva ori din palme.

Așa,  ca să  se înregistreze  că am recunoscut, și n-o s-o mai fac.

Este ceva, ca un soi de autodenunț, să pot înjura apoi, după placul inimii.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Pamflet

Lasă un răspuns

