Darul conversației

Românii  au vocația conversației.

Nu există îndoială. O demonstrează iar, zarva caselor lui Iohanis.

Chiar  începe să mă jeneze totul. Nu de alta, dar ce vor  zice străinii? Pentru că este vorba de Președintele României, de fapt.

Că dacă Dragnea, Președintele unui Partid, este penal,

Dragnea, nu ne reprezintă ca Țară.

Chiar dacă pentru mine, Dragnea, nu este un penal, tot așa cum nici Iohanis, nu e un penal.

În fapt, la timpul meu, am dat și eu meditații, și am cumărat copiilor câte ceva.

O căsuță- jucărie,  un dulce, o bicicletă păpușilor.

Dar pentru acele cadouri, tot așteptam salariul.

E drept, vă imaginați, el, salariul, nu era  prea mare, dacă abia acum, Dragnea ales cu cică peste 40 de procente,  a mai mărit cu puțin salariile.

Și asta pentru că, tot domnul  Iohannis, a fost prevăzător cu Bugetul,  și nu l-a lăsat pe Dragnea, să riște deficitul periculos, pe care nu-l observase, nici  Premierul Grindeanu.

Pare că-i greu, să conduci o Țară.

Așa că, mai bine prudența lui Dragnea, de a fi remaniat Guvernul.

De ce să-i mai răpească timpul prețios al domnului, Iohannis, care  cică este în pericol, de a i se mai lua o casă, din cele șase.

Ce Țară, Doamne, că oamenii nu mai au nici un pic de respect, pentru Onoarea  Funcției  Prezidențiale.

Dar conversează mereu, pe unde pot,  vrute și nevrute.

Să aibă de ce râde Putin, că Trump, e un Domn.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

2 răspunsuri la „Darul conversației

  1. Despre meditatii şi profeori.
    Nu stiu cand aţi dat meditatii, dar într-un sistem de învăţământ sănătos nu văd să mai fie necesare aceste meditaţii.
    Apoi despre elevii din ziua de azi vă invit să cititi un articol mai vechi al meu: http://www.ziarulluiipu.ro/liceu-de-arte-la-oltenita/.
    Pentru ca exista astfel de elevi sunt mai multe cauze:
    1. educatia gresită de acasă (7 ani)
    2. întelegerea proastă a notiunii de democratie (părinte apără elevul care greşeşte împotriva profesorilor care vor să mai facă educaţie)
    3.Avalanşa informaţională de necontrolat.
    4. Unii profesori (tot mai mulţi) care îşi fac meseria în dorul leli pe principiul : „ei se fac că mă plătesc eu mă fac că muncesc.”
    Eu când m-am angajat într-o uzină, în 1975 ( inginer stagiar ), am avut 1100 lei salariul. Mult, puţin……

    • Meditația, ca o explicare a unor noțiuni , este necesară oricui primește informații noi.Înțelegerea este inerentă procesului de învățare. Unii, învață lecția, din clasă. Alții, spre exemplu, eu, nu! Și atunci,intervine necesitatea actului meditației. Dar nu poate fi contestată utilitatea meditației pedagogice.Opinia mea, desigur.A trăi cu prejudecata că se poate oricum, mi se pare desuet. 🙂 Onu

Lasă un răspuns

