Greață

Azi  noapte, nu prea am dormit,  întrucât am făcut o promisiune unui prieten bine intenționat , care m-a sfătuit să încerc să mă dezobișnuiesc de somnifere.

De aceea, orice atitudine, dezagreabilă simțământului meu patriotic, îmi produce greață!

Așa că, opinia ambasadorului american Hans Klemm, cum că:

/Ordonanța nr 13 din 2017 a fost una nefericită,/

a  suportat  în sinea mea,  greața cuvenită,  cu toată eleganța limbajului său diplomatic.

Mi se pare o impolitețe, să-ți bagi nasul, în treburile interne ale Țării mele, fie și ca  opinie, la întrebarea ineptă a cuiva, probabil, destul  de afectat  psihomental.

Așa că, eu i-aș ura un sincer /Go home/, acestui  închipuit  diplomat!

Doar n-o crede,  că se află  în misiune,   într-o țară colonială, unde  să-și permită  asemenea imprudențe?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ..., Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

