Uimire

N-am să ascund faptul, că articolele mele, mă uimesc la relectură. Nu pot crede că eu le-am ticluit așa de frumos, de promițător. Și, parcă-mi pare rău, că nu sunt și eu în Parlament.

Eeee.., ce  viață ar fi:

-Trai pe vătrai, Nineacă.  Vă imaginați?

Eu să vă promit, că data viitoare, vor curge în România, inițiative private, la sugestia liberalilor, prin  care PIB-ul va fi spectaculos, și nu vom fi pe locul 70, în Lista alcătuită de FMI. Vă imaginați? Să fim virili, socio-economic?

Încercați să faceți un joc de prosteală,  și să vă închipuiți, că vom  ajunge economic,  acolo sus,  unde numai cu visul te poți afla.

Că ne-am trezit DACUL  din noi, și că Instituțiile Statului ne imploră să nu mai fim atât de productivi,  că vom periclita Economia Lumii, și astfel,  nu are rost, să –i ambiționăm pe japonezi  sau pe americani.

Da, pe Amercani,  că lor ne ploconim,  de parcă ar fi balauri cu mai multe capete, și ar avea mâini, ca niște multinaționale. Adesea, mă întreb, cum aș arăta EU.., nu eu, cu un PIB de nici să nu mi-l poată recunoaște  FMI, că i-aș strica Ordinea în Lista cu PIB.

Acum, când scriu, un fior delicios, mă străbate.

Aș fi eu în stare, de așa ceva?

N-am curaj, să-mi și răspund, așa că, mă opresc din DELIR.

Onu

 

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

