Iar vrăbiuța,

Azi noapte, o vrăbiuță, mi-a ciocănit, în geam.

Mâine, pentru tine, o surpriză, am!

Cum este și firesc, în pat, m-am perpelit,

Cu gând, la ce emoție, vrăbiuța,  iar, mi-a  pregătit.

De dimineață, în fiori învăluit,

Am căutat , promisiunea vietății, ce-n așternut, mi-a apărut.

Aci, surpriză, de alt soi.., ca mereu, în  timpul,

Când volens, nolens, nu realizăm,  de suntem noi.

Aievea, ca în trăiri de poveste,

Mesaj discret, că-n preajmă-mi,

Ea, ce altă dată,  viața mi-a învolburat,

Veghează  tot  discret,

Precum emoția, ce m-a înfiorat.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Poezie

Lasă un răspuns

