Devălmășie

Nu mai înțeleg nimic!

Cine, pe cine, mănâncă, în Țara asta? Presa, o pricep. Mâncătoria de știri , o are ca vocație din naștere. Doar n-om fi toți românii, oameni de presă?

Probabil, n -aș fi un bun om de presă.

In the first, pentru că nu-mi place pălăvrăgeala.

Apoi, nici nu știu, dacă ei, care vorbesc tot timpul despre bani, câștigă ceva, ca să le crească apetitul pentru temă.

Și mie-mi place să ascult cancanuri, și, de ce să nu recunosc, le savurez imaginativ.

Dar asta, probabil unde nu am vocație de cancanist.

Poate e mai bine așa. Cine știe cât aș fi mai suferit, eu fiind maladiv de gelos.

Adevărul este că nu știi de unde apare ispita.

Se poate și un capriciu al clipei. Îți este indiferentă o persoană, și nu observi, cum șuierul respirației, din te miri ce, te aruncă în norii de un alb lăptos, de pe bolta cerească.

Nici nu percepi bine situația, și ești deja înlănțuit în fiorii păcatului.

Eu îi spun păcat, așa cum undelor seismice, li se spune cutremur.

Există ființă, să nu fi trăit cutremurul sufletesc?

Eu, nu cred, să existe!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Pamflet

Lasă un răspuns

