Arhiva zilnică: 12 August 2017

Aș vrea să scriu, dar nu-mi vine în minte titlul. Pentru că, zadarnic îl scriu. Când să continuu, o iau gândurile razna, iar de titlu, se alege praful. Așa că, mai bine nebotezat. Va fi ca o piesă folclorică, acceptată de toată lumea, fie ea deputat, sau altă guralivitate aleasă în Parlament. Spre pildă, aseară, mi-am propus să iau lumină,de la niște invitați ai  A3, printre care, și unul, pe nume Zamfir.

Un tip, aparent  rezonabil, cu o personalitate ușor disimulată, sub masca  decenței.

-Bine, veți spune, și ce-i cu asta?

–Nu-i mare lucru, dar dacă tăcea, deputat rămânea. Așa, ca în vorba bătrânească:

-Dacă tăceai, cu deștu, nu te arătai!

Concret, nitam- nisam, ca să grăiască și el ceva, a făcut aprecieri nefavorabile asupra Doamnei Ministru de Interne, Carmen Dan.

Reproșul amarnic, era că, Doamna Ministru, a așteptat pe niște jurnaliste tinere, să răspundă întrebărilor inerente. Dacă n-am înțeles ca și deputatul respectiv, Doamna Ministru, trebuia să se comporte la nivelul funcției, ușor distantă, puțin arogantă, disprețuitoare la adresa unor puștoaice jurnaliste.

Mă rog, într-o manieră parvenitistă!

Nu cred că prețiosul deputat , zis  Zamfir, și-a realizat GAFA MONUMENTALĂ.

Ar fi probabil, o performanță, pentru intelectul său, dar  cred că puștoaicele jurnaliste, n- ar avea decât de câștigat, dacă l-ar ignora pe infatuatul  dipotat.

Noțiunea de Deputat, incumbă respectarea celor care nu s-au păcălit, votându-l ca pe un personaj onorabil.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.