Ros de invidie

Nu ascund că mă roade invidia, deși, nu prea știu ce înseamnă. Dar pot spune cum o trăiesc eu.
Și anume, mă irită umorul lui Mircea Badea.
Se spune că au umor, cei norocoși, înzestrați de natură. Nu contest. O simt pe propria-mi piele. Dar, nu cedez. Sfidez Cerul, care nu m-a hăruit cu darul umorului simpatic.
Îi sunt recunoscător de a-mi fi dăruit o soție minunată, dar îl desfid, pentru că mi-a luat-o prea devreme.
Sau, că nu ne-a luat împreună, să nu suferim durerea.De fapt, nu despre asta voiam să scriu, ci despre hazul forțat deseori,al umorului lui Mircea Badea.
Un haz de necaz, sau chiar de infatuare. Uneori, parcă ține, dar, de regulă, mă enervează tupeul, și ranchiunoșenia lui.De fapt, el, ca și toți ai lui Voiculescu, au o marotă:Băsescu, și opera lui, Laura Codruța Coveși. În postări, o voi franțuzi.
Îi voi spune, Lora.
Fără nici o maliție, pentru că nu am nimic comun cu Mircea Badea, prietenul lui Mihai Gâdea.
O prietenie temeinică, în care nu știu, dacă motivul nu este audiența adusă de Mircică.
La inteligență, compar frunțile celor doi. A lui Mihai, este lată și înaltă.
Parcă ar fi a lui Lenin.
A lui Mircea, este mai umană, mai sensibilă, și mai meditativă.
Mă zgândăre, descurajant, netezimea de oglindă, a frunții lui Mișu.
Mă consolează însă o informație fiziognomică. Anume, că o frunte senină, liniștită, nu ar fi frământată de gânduri.
Ea se învolburează, numai în momente de frământare, străină celorlalți.
Fruntea lui Badea, ca dimensiune, intră într-a lui Gâdea. Așa că încerc să înțeleg prietenia lor. Badea, aduce și audiență.
Mai mult, după îndelugi observații, asupra celor doi, am mai remarcat ceva.
Uneori, Mihai, nu surprinde subtilitățile lui Mircea, și atunci, conform legilor firii, fruntea i se ridează, armonios, ca o frunte de șef, sigur de poziția sa.
Așa că, privindu-le frunțile, destinsă a lui Mircea, când bate câmpii, sigur de sine, și învolburată de riduri elegante, a Șefului, când nu s-a prins la poantele ratingistului, pentru mine, este foarte amuzant. Constituie clipele de picanterie, ale finalului emisiunii Sinteza zilei.
PS:Scris din lipsă de idei!
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

