Pușa

Pușa, mă simte trist, și încearcă să mă aline ,împungându-mă ușor, cu capul, în timp ce toarce liniștitor.Cred că undele noastre sufletești,se interferează, într-o sensibilitate comună. Mă întreb, dacă în acest timp,nutrește ceva, special, pentru mine, dacă îmi simte singurătatea și tristețea. Înclin să cred că da, pentru că doarme aproape toată ziua.
De noapte, ce să mai spun, cred că nici nu s sinchisește, că aș putea-o strivi cu piciorul, prin somn. Mă trezesc subconștient, să nu-i fac rău, să nu o sufoc, fără ca ea să -și dea seama. Trudă mare, cu o pisică lângă tine.Și dacă m-am trezit, adio somn! Așa-i, dacă vrei să fii modern, și să ai pisică. Unii , spun că le umple golul sufletesc, și asta le alină durerea pierderii celui drag.Eu nu cred, probabil, sunt pretexte, pentru a-și justifica apăsarea singurătății. Și totuși, parcă este foarte greu, să fii singur!De la vestea plecării Corinei, spre cele veșnice, doar Pușa mă mai alină și înviorează. Este drept, că nu-mi răspunde decât printr-un tors ușor, convinsă că o înțeleg. Încerc și eu, în semn de recunoștință, să fornăi , dar seamănă cu un nechezat de cal, care o sperie, și o îndepărtează imediat. Jignit de ne aprecierea ei, lovesc locul pe care a stat, și-i strig- Nesuferit-o, să nu te mai prind lângă mine!Dar efectul, este revoltător.Într-o sfidare, blândă, ușor toarsă,mă trezesc iar împuns ușor, în spate, cu o feminitate adorabilă. Mare păcat, pentru lipsa de felinitate, a unor Doamne!
Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

4 răspunsuri la „Pușa

  1. Nu eşti singur, Onucu…. nu eşti singur…

Lasă un răspuns

