VIRTUAL DUREROS

Astăzi, sunt trist, tare trist. Ca și cum sufletul ar fi palpabil. Mă gândesc la CORINA , și nu-mi pot ierta gândul, că n-a reușit să o ajute . O doamnă admirabilă, a cărei voce, domnișorească aproape, te încânta cu o spiritualitate pusă pe șagă, dacă îți simțea un punct nevralgic. Vorbeam aproape zilnic. Înserarea, nu avea voie să se lase, fără să ne fi auzit minute înșir.
Minute, care însumate, alcătuiau o lungime de noapte. Chiar și cu câtea zile, înainte de plecarea în neființă, am fost fascinat de umorul său optimist. Speram că totul va fi bine. Dar, Natura n-a dorit astfel.
Peste câteva zile de ne răspuns la apelul telefonic, domnul Novac Zjolt,colaboratorul său, cu o voce puternic marcată de tristețe, mi-a transmis ireparabilul.
Corina,își dăduse obștescul sfârșit. Am rămas înlemnit. Corina, prietena virtuală, plecase!
De atunci, am constatat, că noțiunea de virtual, exprimă o relativitate emoțională tristă.
Este greu, fără Corina, fără vocea ei , melodioasă, în care îmi plăcea să mă transforme într-o creație din fir de aur. În momentul primirii veștii, EXTENUAT,nu am reușit să mă gândesc,la realitatea, că Natura, fie ea Dumnezeu, sau DIVINITATEA este ATOTSTĂPÂNITOARE.
Și, la dorința ei, Corina, nu a reușit să aibă drept de opinie, cu toată Personalitatea sa extraordinară.
Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 răspunsuri la „VIRTUAL DUREROS

  1. Dumnezeu s-o odihnească ! Amin ! …pierdem oameni dragi, Onucu…. Capul sus !

Lasă un răspuns

