Belina

Iar nu știu ce să scriu, dar un imbold interior, îmi spune:-Scrie, nu fii fraier! Fă-o pentru creierul tău! Crezi că degeaba ți-o cere el? Într-adevăr, știu că nu zadarnic mă îmboldește zi și noapte.El, modestul, vrea să mă scoată în lume, să se laude cu mine.
Îl înțeleg, doar el sunt eu, și știu cel mai mult despre mine. De parcă aș lucra la Antena 3, și mi-aș umfla buzunarele nesățioase, din rating.
Și este foarte ciudat, că nu consum decât jumătate din banii pe care-i primesc. Chiar mă bate gândul să-i sugerez doamnei Ministru Olguța Vasilescu, să se mai gândească la o ajustare de pensie, să le ajungă tuturor celor nemulțumiți.
Dar, aci e oful, n-am curaj. Dacă-mi sar viitorii pensionari în cap? Că, am dedus din unele mișcări de culise, că s-ar neliniști strada, semn de democrație. Și eu, nu vreau democrație. Visez să ne conștientizăm fiecare, datoria cetățenească, să ne respectăm unii pe alții, să nu mai râvnim la coltucul de pâine al celuilalt.
Cam cum este în Rai, unde rangul îngerilor, nu contează. Toși au aripi, toți zboară surâzând, ne punându-și problema coltucului celuilalt. Poate că asta este deosebirea dintre Rai și Pământ!?
Nu afectează binele semenilor, nu există invidie și turnătorie. Conduce, după cum spune Opoziția, numai El Capo Livio!
Nu cred ca acolo, să se folosească nume injurioase, precum Belina, sau balta mai știe care, cu toate orăcăitoarele ei.
Încerc să am răbdare, cu creierul meu, care văd, tinde să se creadă superior mie.
Înțelepciunea, și educația părinților, mi-o cer imperios, pentru a nu mă afunda stupid, în miasmele Belinei.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

