Politica

Este o pasiune, de-a mea, rămasă din copilărie.
O consider un mijloc educațional de sine. Te face un veritabil samurai. Nu prea am argumente, să-mi susțin convingerea, în afară de Liviu Dragnea, care încearcă să scape de la înecul pregătit de oponenții politici, în Lacul Belina.
Ce bine, că a copilărit în zonă, precum Terente, în balta Brăilei.
Dar faimosul Terente, nu era doar un bandit, ci și un sadic feroce.
Invocând pretextul unei enorme dotări Divine, ucidea femeile, victime ale plăcerii lui.
Ca să le scape, cică, de suferință.
I-a mers bestiei, până a profanat cu același sadism, soția Preotului din zonă.
Gestul, i-a fost fatal.
Un pescar, lipovean credincios, cu care era prieten, n-a suportat blasfemia profanării Cucoanei Preotese.
Bun cunoscător al apelor, lipoveanul, știa că Terente se ascundea sub apă, mult timp, cu ajutorul unui stuf pregătit, să poată respira prin el, aerul de deasupra apei.
Jandarmilor, anunțați, nu le-a fost greu , să-l anihileze pe bandit.
Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

4 răspunsuri la „Politica

  1. Salut prietene ONU ! 🙂
    Din păcate pentru NEAM și ȚARĂ,
    sunt foarte multi ROMÂNI ca sadicul TERENTE ! 😦
    Și tot din păcate, cei doi de care ai vorbit mai sus,
    sunt ” o apă și-un pământ ” ! 😦
    Din câte imi amintesc,
    NU ne-am mai CITIT de mult și ,sincer, NU ȘTIU din ce motive…………..
    O săptămână frumoasă ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    • Mulțumesc mult, Alioșa!Am scris postul, privind cu simpatie și nostalgie, statura impunătoare a Premierului. Eu sunt gălățean, dar nu mi-au lipsit incursiunile în zonele dobrogene,inundate de revărsările apelor Dunării. Unde mai pui, că amintirile poveștilor copilăriei, au, întotdeauna un farmec aparte.De fapt, cred că și tu te-ai bucurat de fiorii produși de apariția câtorva porci sălbăticiți, din lunca inundabilă a Dunării.Mulțumesc, pentru mesaj, și numai bucurii!:) Onu

Lasă un răspuns

