Canibalism

Dacă titlul înseamnă obiceiul de a mânca oameni, iar canibalii sunt printre cei de culoare, atunci, noi românii suntem excepția de la regulă.
Ultimul argument, mi-l oferă junele-prim, Ponta Victor. Argument, am faptul, că a prins drag, de mâncat Drgnea.
Și, nu înțeleg de ce, pe Dragnea nu-l interesează. Ba, parcă l-ar excita ușor, pohta lui Ponta!
Să fie vorba de o plăcere cinică?
Poate presupune că Ponta îl place, și năzuiește să-l sărute frenetic?!
Nu-l înțeleg, zău, și simt că mă irită.
Eu, i-aș trozni una, peste gura aia grețoasă!
Dar, mă rog, vorba unui prieten de-al meu, gălățean,/ treaba lor- gura lor, pofta lor! De ce să mă îngrețoșez eu, degeaba!/
Și când îmi amintesc, de felul în care se insolea, față de contracandidatul său,Iohannis, la Prezidențiale, nesigur de o ciocnire directă, mă apucă așa o lehamite, că democrației, îi scapă competiția, între valori autentice, socio-politic.
Pui o javră de salon, a unui ex-Premier, să schiaune la Ciobănescul autentic, autohton.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

