Fior

Îmi place mult, o vânzătoare
Cu ochii gânditori și triști,
De parcă ar privi intens, în sine.
Nu știu dacă e frumoasă,
Sau preocuparea intensă a privirii,
Îi conferă un aer aparte.
Cert este, că în tristețea privirii,
Posedă un magnetism, irezistibil.
Nu știu, dacă în prezența ei, pe care mi-o doresc,
Nu aș fi cuprins de aceeași stare gânditoare,
De care mă tem, să nu mă învăluie,
În coconul țesăturii ei irezistibile.
Merg aproape zilnic, la magazin,
Fără să cumpăr nimic,
Ci doar, să-mi împlinesc mintea, cu tristețea ei nedefinită.
O stare, de care, nu pot scăpa,
Și,mă învăluie,ca un fior, orgasmic.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Poezie

Lasă un răspuns

