Contrarietate

Sunt un tip aiurit. Mă contrariază societatea normală la cap. Spre pildă, ce au cu Coveși, sau cu Dragnea, sau cu bietul Ponta?
Ba sunt buni, ba sunt de aruncat în gura leilor.
Ba sunt eligibili,de facto, ba sunt huiduibili în schelălăiala talk-show-rilor.
Acu, sincer să fiu, când trăiam la țară, în copilărie, mă uitam incitat la bătaia haitelor de dulăi și javre, mai ales iarna, când pe zăpada imaculată, rămâneau urmele sângerii ale participanților.
Acum, în copilăria adultă, când nu mai locuiesc la țară,nu mai asist la dispute între javre, că am televizor, și mă uit mereu la el.
Și, mărturisec, văd jurnalism de calitate, unde nu se latră,ci se dezbate. Și totul,cu schepsis, numit rating, despre care nici nu se știa la mine la țară.
Cum nu se auzea despre lumea interlopă, c-o fi fost și pe atunci, sau de gangsterii americani, marca Douglas sau Capone.Dar și despre ei, am aflat, citind cărți cu femei celebre, de vis, în fantezia copilăriei la țară.
Numai că, la cele de azi, este riscant să te gândești, că au o protecție sigură, și sunt mult mai simandicoase.
Deși sunt mare, am crescut între timp, nu mai am entuziasmul copilăriei, fanatismul ei specific.
Așa că, mă uit pe fereastra tv-ului, tânjind după curajul teribilismului copilăriei.
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

