NATURĂ,

Și totuși, Dumnezeu,Divinitate, Natură, ce-o fi,nu iartă! Urmare revoltei mele pe criminalul Dincă, și pe penisul lui sadic,am fost umed sancționat. Evacuarea de ape pluviale, de pe terasa blocului, în care locuiesc,  s-a descărcat tocmai în apartamentul meu. Deci, de marți noaptea, spre miercuri, se poate spune că am trăit ca în copilărie, blestemat să am apă de inundație, în casă. Cu deosebirea că, apa a fost din Cer, și nu din Dunăre.  Oricum, este ciudată senzația de a te da jos din pat, și să calci pe un pat de apă, până aproape de glezne.    Și, pentru că, din cauza parchetului, nu mă afundam dincolo de glezne, am trăit o clipă, euforia, că aș fi Mântuitorul Iisus plutind, pe apele, nu-i mai rețin numele râului cu pricina. O Doamnă, din bloc, tocmai plecând la serviciu, în tura  care-i revenea, mai-mai, să mă ia la rost, că din cauza apei mele, nu poate ieși din bloc.

A trecut totul,și acum, aștept, uscarea parchetului. Unii, spun, că va începe să miroasă urât, așa că, de atunci, tot adulmec , să disting miros de apă stătută. Mi se spune, să am răbdare, că mai durează, până va începe să miroasă a mâl, sau cine mai știe ce, dar eu, sper , că va mirosi a lemn miruit, cu apă vie!Și, mulțumesc Domnului, că nu am alunecat pe parchetul plin cu apă, să fi pățit, Doamne feri! Cum spune Domnul Cioloș.Acum, aștept, privind Cerul,și, rugându-mă fierbinte, să nu cadă noi ploi, deși, meseriașul solicitat, cred că a făcut o treabă foarte bună, să nu mai am surprize.

Onu

4 comentarii

Din categoria Diverse ...

4 răspunsuri la „

  1. Felicitari ! O seara frumoasa !

  2. Buna dimineata !Va doresc o zi minunata !
    Zâmbind mai des în viaţă,
    Vei fi foarte sănătos.
    Când ai zâmbetul pe faţă,
    Ai şi un chipul mai frumos.

    Aşadar, zâmbeşte!
    Un ardelean vine in Bucuresti si asteapta verdele la un semafor. Un sofer trece cu viteza printr-o balta si-i umple pe toti cu zoaie, din cap pana-n picioare.Bucurestenii urla dupa el scosi din minti, numai ardeleanul se uita mirat.
    -Apoi, stati linistiti ca trebe s-opreasca.
    -Ce s-opreasca dom’le, esti timpit?!N-ai vazut ce viteza avea?
    -Apoi cum, nu opreste?
    -Nu. Da’ mata pe ce lume traiesti?
    -Apoi la noi in Ardeal, cand se-ntimpla de te uda un sofer, apoi opreste, te ia in masina, isi cere iertare, te duce acasa, iti da sa maninci si nu se lasa pana nu stai la el vreo trei zile in gazda pe banii lui.Iar la plecare iti cumpara si televizor.
    -E, pe dracu, zice bucuresteanul. Ti s-a intimplat matale asta!?
    -Nu mie, da’ i s-o-ntimplat muiera-mii!

    Cu mult drag

Lasă un comentariu