CARNAL

Am observat la mine, o ușoară emoție, când pronunț cuvântul carnal.

Și, întrucât nu sunt adeptul regimului alimentar carnivor, nu realizam emoția pentru carnal.

Dorind să scap de urmărirea tulburării, am apelat la DEX, și m-am lămurit.

Carnal este sinonimul lui trupesc, despre care, nu pot spune că-mi este indiferent, ba chiar îmi dă emoții specifice.

M-am edificat asupra hibei mele, dar ar mai fi ceva.

Cum să scap de ea, pt. că pe stradă, trec tot soiul de trupuri.

Și acum pe căldurile astea, destul de sumar acoperite.

N-am ce face, decât să clipesc mai des , când trec pe lângă ele, și să-mi spun că am crize de clipită.

Mai greu este cu gândul, care-și amintește de criza avută, cu intensitate, și destulă agitație.

PS -Of, dragi părinți, de ce m-ați făcut așa?!

Să clipesc mereu, când privesc!?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un comentariu