Paraziți

Cred că o tipă virus, îmi dă târcoale.Ce i-o fi venit? O fi auzit, că mi-a decedat soția? Păi, ea, nu știe neroada, că –mi trebuie mai mult calculatorul, decât să mă uit la ea?Al naibii și sexul acesta virtual.

Vrei nu vrei, ți se bagă pe gât, ne mai lăsându-ți timp, pentru tine, măcar.

De parcă, ai fi obsedat, îți sare ca un hopa mitică, în față, de mai mai, să dai cu calculatorul  peste ea.

Azi, a venit Alex, solicitat să mă ajute, a scăpa de domnișoara de pe desktop.

 Și, sunt iar liber, să-mi solicit creierul, să exerseze, compunerea, ca pe o gimnastică zilnică, inerentă.  Căutând-o pe Roxana, să-i mulțumesc, pentru faptul de a mi-l fi recomandat pe Alex, Domnul care mă ajută cu calculatorul, am nimerit peste o țoapă de București,pe care poate, am deranjat-o în intimitate.

 M-a cam repezit, dar poate și eu, i-oi fi dăunat, întrerupând-o din plăcerea-i, mult așteptată.

 Cu scuzele de rigoare, și coada-ntre picioare, am suportat sobru, trântirea enervată a receptorului, în furcă.

Ce mândră va fi fost, țoapa de București, că m-a pus la punct!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un comentariu