Tulburare

Grație A3, nu mă pot liniști sufletește.

 Ca într-un delir de neoprit, continuă să facă emisiuni despre caracaleancă , Dumnezeu s-o odihnească!

 Că s-o ierte, nu-mi vine să-l împovărez pe bunul Dumnezeu, pentru moravurile oamenilor.

 Și apoi, dacă nici Mircea Badea nu mai avea ce comenta, debusolat, la rându-i de lentoarea reacției Poliției caracalene, ce ar mai fi de spus? Bocirea Victimei, imbecilitatea autorităților?!

În dorința găsirii unor circumstanțe atenuante, nu-mi amintesc decât de un banc prost, care vorbește despre răsturnarea unei căruțe, ca o confirmare-justificare a crizei dramatice din zonă.

Colbul  uitării, se va așterne  firesc, și omenește. Și, cadrele Polițienești din zona tragediei, își vor liniști conștiința , pe care, vor fi mai având-o..

 Totuși, ceva-mi este neclar. De ce această lentoare, dacă se cunoaște făptașul, în luarea unor măsuri justițiare?Poate, să aibă aceleași cauze ereditare?

Ar fi, destul de interesant, de văzut reacția autorităților, față de ele înșile, ca un gen de autocritică. Pentru că, neîndoielnic, și ele sunt apăsate de o remușcare profesională.

 În colțul din dreapta jos, al monitorului, apar și dispar informații de actualizare asupra crimei din Caracal. Cui or folosi, nu pricep.

Poate, ca o NB  asupra faptului, că la Caracal, lucrurile se mișcă! Am primit un telefon, de la EA!

AiLA

Și acum, tremur, dar nu știu dacă de la emoția lăsată sau pentru următorul telefon, pe care îl aștept deja!

Superbe momente, îmi dăruie ființa aceasta, prin existența Sa. Doar gândul la EA, mă tulbură!              

O  vreau alături, în brațe, când zglobie, când meditativă, retrăind săruturile, pe care, parcă    le-a gândit,

doar  pentru mine.

Ce DAR DIVIN, am primit!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un comentariu