Așa-i, în politică!

Gabi Firea, aproape de excluderea din PSD. Citesc știrea, pe Net, și nu-mi vine să cred. Un gând  superficial, mă străbate, totuși. Aha, îmi zic!

Dragnea se răzbună.

 Dar, îmi dau seama,că Dragnea, a fost păpat deja, tot de ai LUI.

Mă cuprinde un frison, de parcă m-aș afla în Jungla africană, cu șerpi veninoși, de unde nu te aștepți.Nu mai pot raționa! Încep să mă suspectez, de a  avea febră. Repede, termometrul, să o iau din timp.! Dar nimic!

Întind mâna, după CARTEA mea de căpătâi, despre Mirodenii vindecătoare. Sunt atât de bulversat, că nici nu văd borcanul de muștar, la care mă gândesc, și după care, merg la frigider.

Nu-l găsesc, și întorcându-mă, constat că el, era lângă mine. Trebuie să fiu mai atent,  îmi spun. Poate că, PSD-ul, nu este chiar așa omnipotent, cum îl credeam!

 Mai bine, să aștept bucuria PNL-ului, ca  să fie mazilită Doamna Premier, că, prea și-a luat avânt  de Secretară de Teleorman.

 Așa-i spun vrăjmașii Domniei Sale.

 Încerc să mă mențin cumpătat, și mă întreb ce inspirație o fi avut Ceaușescu, când i-a venit ideea cu Agenturili Străini.

Dat naibii, Proletarul !

Îi intrase temeinic , în cap, Lenin! Parc-așa-mi vine să și râd ,cum de un cizmar român, neșcolit,  a sesizat gândurili unui geniu rus!

Care, de ce să nu fiu corect,  \ a decimat o familie imperială rusă, cu tradiție.

Nu știu, spre jena mea culturală, nimic despre Țarismul Rus.

Dar, despre câte nu mai știu, din viața asta!?

Mai bine, să mă gândesc , la mirodenii, precum muștarul pentru micii pe care-i am acum, în farfurie.

Apropo,de muștar!

Uite o idee constructivă.

 O întrebare, de fapt!

 Oare, cât timp, va suporta Domnul  Ludovic Orban, pnlistul, entuziasmul ascensional, al Domnului Rareș Bogdan?!

Pentru că, după proverbul,/tot ce-i mult, strică!/personajului, i s-a cam urcat la cap, și, i-l pune în PERICOL.

 Eu, dacă aș fi Domnul Ludovic Orban, M-AȘ SESIZA, că îmi poate aduce prejudicii de imagine, românul,  fiind un caracter echilibrat.

Dovadă, că a înființat ospiciul Mărcuța.

Ce nostim , am plecat de la Liviu Dragnea, și am ajuns la ideea de MĂRCUȚA!

Piei Drace!

Onu

Un comentariu

Din categoria Diverse ...

Un răspuns la „

  1. Eu te-am tot sunat dar nu ai raspuns.Poate telefonul este pe mut.Este sambata sunt acasa si fac mancare.Cu drag Adriana

Lasă un comentariu