Limbă vrăjită

Pentru un solitar, cum sunt eu, Internetul este și  un companion.

Și asta, nu pt. că aș fi un palavragiu.

Doamne ferește, țin mult, la tainele mele.

 Ce rost ar avea, să vă spun, că am cunoscut pe cineva, care săruta uluitor. Ei, acu, poate mi s-a părut!

 Dar, îmi place, să mi se pară.

 Nu mai departe decât de acum câteva zile, am primit o vizită virtuală, care m-a sărutat. Vorba vine, că după ce am leșinat, cine știe, ce a mai fost?

 Oricum, dacă pot astăzi, să scriu, înseamnă că doar am leșinat de plăcere.

M-a luat așa, ca o adiere de Alizeu, după care, nu mai știu ce a fost.

 Când mi-am revenit, un bilet,mă aștepta pe pat, lângă pernă.

-Plec, nu pot aștepta până-ți revii.Time is money!

Mi-a plăcut stilul! Antreprenorial.

 Încerc  să rememorez, fără succes. Cred că doar prin reluarea secvențelor năucitoare,  îmi pot reveni.

Povestesc vecinei, care exultă, dar mă ceartă. Cum ai putut comite o asemenea imprudență?!

– În fond, n-a fost decât un simplu sărut!? Naiba, mai pricepe ceva!

 Avea un spray cu EA, insistă Vecina, să mă convingă. Bine că a întârziat Partenerul ei , care, poate, a avut, multe de strâns, din vizita ei anterioară!

Nu pricep nimic, și-i spun vecinei

-Draga mea, tu știi că nu mă ascund, dar ce vrei să insinuiezi?

 -Știi ceva, îmi spune Ea, aprinsă de nedumerirea mea?

-Dacă-mi spui, aflu! Replic eu, cu inima cât un purece, de ce mi s-ar fi putut  întâmpla, și nu mi s-a-ntâmplat!

-Putea să-ți dea cu un spray în nas, să te amețească, după care, Partenerul ei de afaceri,  ți-ar fi golit Apartamentul!    

Tot nu pricep, pentru mine, algoritmul, fiind mai simplu și eficient! 

E o condiție, ca venită în vizită, Persoana , să mă spreieze,după intrare?

Vecina,crede că o ironizez,se supără, și pleacă.

Mă enervez și eu, deschid și trântesc ușa, ca EA, vecina să ia la cunoștință,  și mă așez bosumflat, pe pat.

Ce .ți-e și cu credulii ăștia!

Cică, musafira, odată pătrunsă în Apartament, te spreiază,

Gagiul-partener, îți intră și el, în casă, și curăță tot.

 Chestia cu gagiul-partener, m-a cam speriat.

 Dacă-i Unul prudent, și chiar îmi dă și una-n cap?!

 Așa că, pentru mai multă siguranță, încui ușa, și ascund cheia.

 Să-i văd apoi, când mă trezesc!

 Ea înăuntru, El afară!

Abia aștept, dar Ea, mi-a refuzat Invitația!

Rămân mofluz!

A, dar de ce titlul?

 –Simplu, fiind că, din cauza lui, am leșinat!

Onu

9 comentarii

Din categoria Diverse ...

9 răspunsuri la „

  1. Superb ! Felicitari !Sincer mi-a placut povestirea , iubesc autorul si o iubesc si pe vecina.Am un citat drag mie a lui Alexandre Dumas : In viata asta trebuie sa iubesti pe oricine, orice, oricum, numai sa iubesti…..C-am asta sunt eu ……Eu iubesc neconditionat : autorul , pisica , vecina , familia autorului , familia vecinei ……..etc familia mea , catei si pisicile vecinilor ………etc vecinii de palier , vanzatoarea de la magazin , colegii de servici…..etc

  2. DA, AM CITIT, ȘI,MINUNE, MĂ BATE GÂNDUL, SĂ-MI FAC O VECINĂ, PE GUSTUL MEU! O FI BINE?, O FI RĂU? Onu, CU GÂND, DE A-MI DEVENI VECINĂ!

  3. Mă opresc aci. Sunt destul de afectat de tânăra ucisă, în București. Nu înțeleg, nici atitudinea ucigașului, nici a Puterii locale. Cred că, s-ar rezolva mai eficient, cu împușcarea pe loc, a făptașului prins la locul faptei.
    E drept, presa, de orice fel, ar avea de pierdut! Dar ce ,nu vrem să desființăm crima?Fie ea, bolnavă sau nu?Sunt convins că la criminali, teama de pedeapsa capitală, ar paraliza gândul crimei!

    • Eu sunt bulversata de cazul din Caracal.De neimaginat.Auzi tu canibalism in 2019 , dizolvare cu acid ……si unde mai pui ca suni la 112 sa te salvezi si politia intervine dupa 19 ore……Sunt paralizata realmente, se intrece masura cu atata incompetenta……….

Lasă un comentariu