Crima din Caracal

Nu suntem americani! Zilele trecute, a avut loc în Caracal, o crimă.Nu știu prea multe, și nici nu sunt jurnalist, să brodez, pe marginea evenimentului.Totuși, din ce am văzut la tv, lumea, nu părea impacientată.

 Ba, mai mult, presupusul criminal, sătea, bine mersi, pe o piatră din împrejurimi. Cu o față impasibilă, ca și cum, n-ar fi fost vorba de o atrocitate.Totul calm, de parcă fusese călcat de o mașină, un câine rătăcit și speriat.

Apoi, tot de pe monitorul PC , am citit, că lumea ar fi vrut să-l linșeze.

Nu l-au linșat, din câte am văzut eu.

Apoi, am citit, că ar fi vrut iar, să-l linșeze.

Mai apoi, că ar fi ajuns pe mâna unui domn Procuror, care urma să-l expertizeze psihiatric.

Cam atât

.Și asta, a fost suficient, să-mi dau seama, că nu suntem ca americanii. Altfel, ar fi sărit unii, pe el, să-l ia la întrebări. Mai târziu, cică le-ar fi revenit unora, ideea linșării lui , dar probabil, s-au gândit că nu ne face bine public și s-au abținut.

Acum, este pe mâna unui domn procuror.

Pe mâini bune, mi-am zis eu.  Poate scapă săracul, dacă e dus cu mintea!

Aici însă, începe dilema mea. Dacă este dus cu mintea, și ucide, trebuie să scape?

N-ar trebui tratat ca un contagios comportamental, și izolat, la adâncime, în pământ?

Este ceea ce nu înțeleg, din raționamentul uman, așa zis corectiv,  al societății românești.

Ceva, ce mie-mi pare de neînțeles, omenește.

Cruțăm neomenia, pentru ipocrizia de a părea umani?!

Onu

8 comentarii

Din categoria Diverse ...

8 răspunsuri la „Crima din Caracal

  1. Mai mult decat orice ma deranjaza ca politia nu a dat navala FARA mandat! Daca intrau peste mine din gresala nu m-as fi suparat! Si sunt convins ca nu s-ar fi suparat nici-un parinte!

    • Ioane, vezi tu, cât de relativ este totul? Cică, te apără Dumnezeu!Draci! Dacă n-o faci singur, prin păstrarea regulilor, ești expus, oricăror riscuri! Cu respect, de reguli!
      Onu

      • Onu Dumnezeu ne-a lasat liberi. Cand nu merge ceva il invinuim pentru asta! Daca ne-ar fi teleghidat ne-am fi rasculat de mult! Singurul care pe multi ii teleghideaza e satana. Nu-l invinueste nimeni…..ca doar el nu exista!?

      • Din poveștile copilăriei,cică ar exista, dar poți să știi?Prin provocările la păcat, se pare că ar fi, niște reminiscențe, dar eu, nu-l iau în seamă. Toate bune! Onu

  2. Crima de la Caracal !

    Eu sunt extrem de îngrijorată și extrem de trista de aceasta situație fără precedent. Îmi pare nespus de rău ca a murit aceasta fetita. Sunt multe lucruri de comentat.Eu însă vreau sa pun accentul în special pe lipsa de reacție a autorităților. Totuși sa suni de trei ori la 112 , sa ceri ajutor , sa oferi indicii și autoritățile sa intervină după 19 ore sunt niște vicii de procedura impardonabile.Acest copil, aceasta fetita sa luptat pana in ultima secunda a vieții ei cu acest criminal si a cerut ajutor.Ajutorul nu a venit.Acesta fetita este acum un înger intre îngeri iar noi toți cei care toleram astfel de fapte devenim vinovați prin nepăsare. Aceasta fetita ar fi putut fi fetita mea sau fetita ta , ar fi putut fi nepoata mea sau chiar nepoata ta….Ce rămâne de făcut ??? Mai are rost sa sunam la 112 pentru ajutor ? Daca nu are nici un rost acest serviciu public 112 mai bine desființat. Acești salariați sunt plătiți din bani noștri sa ne apere de criminali si infractori și sa ne ajute la nevoie .În lumea asta nu mai este loc de îngeri!Vrem siguranță pentru noi toți și autorități competente.

  3. FELICITĂRI, Onu ! 🙂
    ” Punct OCHIT, punct LOVIT” ! 🙂
    De ACORD 100% cu cele expuse de tine ! 🙂
    ȘTIU că voi fi CATALOGAT în fel și chip de unii și de alții ,
    dar sunt adeptul sintagmei ” DINTE pentru DINTE” ! 🙂
    Alioșa .

    • Dragă Alioșa, Mulțumesc mult, pentru vizită! Și,te apreciez,pentrucă,nu te-ai lăsat impresionat, de eventuala guriță a lumii. Pentru că, ea, oricum sporovăie, vrem nu vrem noi. Dar, apropo, de tema în discuție, am senzația că i-a adus ceva substanță financiară, Antenei 3, altfel, nu ar fi lungit atâta pelteaua.
      Și, apropo de a fi noi înșine! Cât din această abundență, s-o fi revărsat asupra sărmănimii din Țară?
      Tare aș fi curios, să aud așa ceva, din gura prea locvacelui arhiereu, antenist!Cu Prietenie, Onu

Lasă un comentariu