Protestatari

 

Aseară, printre umbrele  filmate în Piață, nu auzeam ce se strigă. M-a dumirit reporterul, că ar fi ceva de genul Jos Guvernul  PSD.

Că doar n-or striga cei organizați, împotriva organizatorilor. Abia atunci, am realizat, că în Decembrie, mulți au votat cu PSD-ul, și prea puțini cu PNL-ul, și că nu puteau puținii din stradă, să-i  reprezinte pe mulții de la vot.

Am încercat , fără mult succes, să înțeleg logica mulțimii minuscule,  din Piață, dar nereușind, m-am lăsat păgubaș, și am început articolul de faă,în timpul căruia, tot continui să mă întreb:

-Cine, împotriva cui, striga?

PSD-iștii împotriva lor înșiși?

Nu, că ar fi fost mulți.

Nepesediștii, împotriva nepesediștilor?

Nu, că era ilogic politic.

Mi-am întrebat paharul, care la început fiind singur, a ezitat să-mi răspundă.

După câteva, însă, a început să prindă curaj, și a încercat , destul de împleticit, să-mi spună, că după mintea lui, crede că nu se strigă  decât Jos Guvernul, care de fapt, politic,  nu  este al lor, deci Guvernul ălălalt, al PSD. M-am înclinat logicii paharului, și am decis să mai apelez la discernământul  său,  când voi mai avea dileme de vocea străzii.

Apoi, am închis televizorul, mulțumind în sinea mea, Antenei 3, că m-a ținut la curent, cu tot ce era mai  interesant, de văzut în Țară, aseară.

Și m-am decis, ca la viitoarele  evenimente de stradă, de asemenea anvergură, să apelez neapărat la logica paharului, spre  o mai rapidă dumirire.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Pamflet

2 răspunsuri la „Protestatari

  1. Si totusi in randul senatorilor s-a produs teama! Au cedat chiar ]mn fa’a a ceea ce s-a vazut in piata.

    • De gustibus! Nu cred să fi cedat cineva, realmente. Poate un dram de înțelegere pentru modestia celor manipulați.Înclin să cred că în spatele creierului lor, se află huliții de altădată, propagandiști anticomuniști.
      🙂

Lasă un comentariu