MAI, MAI, S-O DEA ÎN BARĂ!

Nu vreau să fiu confundat cu un susţinător al puterii. Precizez, că dezideratul meu, este SALUS POPULI SUPREMA LEX ESTO. Iar acestuia, îi consacru posturile mele. Şi, din convingerea, că orice propagandă  mediatică ostilă, are un efect  de înrăire, asupra celor cărora li se adresează. Mai ales pentru psihologia labilă a mulţimilor, indiferent de gradul lor de dezvoltare intelectuală. Aşa,  spre pildă, nu am fost mirat când la emisiunea Sandrei Stoicescu, s-a vorbit despre o prezumtivă  şcolire, de către regimul communist, a unor personalităţi din grupul GDS, cum ar fi familia Pleşu, G. Liiceanu, Patapievici, şi nu-i mai reţin, al căror material de laborator,  ar fi fost,  filozoful de la Păltiniş.

Extrag de aci, câteva impresii:

una, ori  comuniştii, nu-şi făceau treaba cu proşti, şi se pricepeau în alegerea mercenarilor;

-alta, ori posedau arta persuasiunii.

Şi, pentru că laitmotivul emisiunilor cuibului de antene, este invariabil Traian Băsescu, incriminat în fel şi chip, mă simt obligat, să trag asupra acestuia, aceleaşi concluzii de capacitate cognitivă, dar şi de talent persuasiv.

Argumentez talentul, prin persuadarea de către susnumit,  a Şefului PUR, să-l părăsescă pe Adrian Năstase, după ce, graţie aceluiaşi A. N., intrase în Parlament.

Tipic communist, nu? Bineînţeles, probabil, ca un demn învăţăcel, al celor de mai sus, Preşedintele nu a rezistat să nu  denunţe soluţia imorală, la care apelase.

Şi mi se pare corect, conform aserţiunii”iubesc trădarea, dar nu şi trădătorii!” Altfel, nu am afla dedesubturile mizeriei morale, la care suntem expuşi astăzi.

Aseară, puţin a lipsit, ca profesorul de istorie Nistor, (parcă), în buna sa credinţă profesională, să nu-i facă pocinogul Sandrei, încercând să prezinte adevărul istoric. Nu mai reţin, de ce s-a oprit. Pronia cerească a moderatoarei, presupun!

Madi şi Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Educaţie

Lasă un comentariu