Arhiva zilnică: 3 iunie 2014

MAREEA ROŞIE adusă de domnul Ponta

Motto:”La români nu este vorba de un vot ideologic!”-Marius Pieleanu, sociolog.

Adus în raza vizuală publică şi electorală, de către USL, precum gunoiul din apa mării pe plajă,
ex-prezidenţiabilul Crin, cu ochi ca de peşte fiert, astfel,  îşi gratulează astrul politic , Ponta, care l-a purtat pe braţe roşii PSD-iste, în lumina reflectoarelor.
Într-o staţie de autobuz, cineva l-a admonestat cu apelativul : „saltimbancul”.
Părându-mi cam aspră exprimarea, m-am uitat în dicţionar, să văd dacă nu înseamnă şi altceva, decât circar.
Spre a evita confuzii semantice, redau din Dicţionar semnificaţia acestuia: „saltimbanc, saltimbanci”:s. m. Actor de circ, dibaci în executarea unor exerciţii uşoare de acrobaţie. Fig. Om care trece cu uşurinţă de la o atitudine la alta, dovedind lipsă de seriozitate şi de caracter.

În traducere liberă, cum apreciază cititorul.
Spre deosebire de Călin Popescu Tăriceanu, care a demonstrat reale virtuţi liberale, guralivul nostru, oscilează nociv, asemenea unui închipuit, (cum că ar avea valoare politică), între manifestări, care frizează instabilitatea emoţională.
Regretata mea prietenă, Coca, medic psihiatru, văzându- mă deseori entuziast, mă sfătuia:
– „Să te fereşti ca de molimă, de suficienţii parveniţi!”
Ce sfat, plin de adevăr politic, am ignorat !
Onu

Un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu