DARABANA

 Doamne, în ce darabană s-a transformat postul meu Bismark.

Şi au sărit fruntaşii ţărănimii şi ai tovărăşimii, să mă acuze de invidie, când eu le ofeream  altruist,un secret de sănătate.

Norocul meu, cu hărmălaia de vizavi.

De fapt, credeam că tot apă de ploaie, ca la postul meu, din cauza introducerii.

Nu, ceva mult mai grav.

Cu poliţie, cu evacuări, cu arestări. Concret, unei bătrâne, i-a fost recomandată o îngrijitoare, numai lapte şi miere.

Până a pus mâna pe actul de casă al bătrânei.

 Într-o zi, a apărut “noul proprietar”, şi zor nevoie, s-o scoată în stradă, pe bătrână.

Bătrâna, însă nu era cum doreau borfaşiii.

Şi-a sunat o nepoată, care.., iar telefon, şi în scurt timp, a apărut cu poliţia.

Final.

Noul pretendent la proprietate, soţul îngrijitoarei bătrânei, arestat, complicea lui la fel, iar bătrâna, s-a lecuit, să se mai încreadă în vorbele mieroase ale neamurilor de slugă.

Onu

21 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

21 de răspunsuri la „DARABANA

  1. hahahahaha :)… asta da:))))))))

  2. Offf, cred că mi-e somn.
    Nu ştiu unde mi-a dispărut comentariul de răspuns.
    Spuneam că ideea dăruirii cărţilor, mi se pare un gest interesant, pe care încerc să-l implementez şi eu! 🙂
    Onu

  3. Citeam mai devreme pe Renee, care spunea că şi-a donat cărţile!
    Cred că mai repede mi-aş dona un rinichi!
    Nu mă pot lipsi de minunile mele! Sunt egoistă?
    Dacă aveti cărţi de dat, le primesc eu în gazdă! 😆 Vor fi tratate regeşte! 😉

Lasă un răspuns

