BLOG de BLOG

–   Onu, noi mereu ne minunăm de splendorile (frumuseţea şi calitatea) blogurilor din blogroll-ul nostru. Concursul BLOG de BLOG, ne oferă şansa exprimării organizate, a admiraţiei noastre legitime.

–  Madi şi aici ai dreptate, m-am gândit şi eu, dar există  un mic impediment: pentru obiectivitate absolută, blogurile noastre, al tău, M’s Blog, şi al nostru, Madi şi Onu Blog, nu sunt de neglijat, dar avem noi dreptul să ne lăudăm ? (sâc)

– Da, Onu, aplicăm amendamentul CATI:  “e la moda autopromovarea !”

– Ei, cam American, dar îmi convine. Începem ! Cum îi spunem ?

– Păi eu cred că se potriveşte:

VIRTUOZII BLOGROLLULUI  “WORLD OF MADI ŞI ONU”

– Perfect, să începem:

1. Marele Premiu: Cristian Lisandru, un GIGANT, al cuvântului elegant scris.

2. Blog literar: Vania, prolificitate copleşitoare. Cristian Dima; lirism extatic. Gabriela Elena; introspectie metafizică.

3. Blogul cu cel mai mult umor: Simion Cristian, a cărui subtilitate aureolează expresia.

4. Cel mai bun cititor/commentator: Flavius; prin a lui “Servus Blogolume”, tur de orizont al blogosferei.

5. Cel mai bun blog, de păstrarea memoriei: Andi Bob; un adevarat cult, în memoria artei literare, musicale, plastice, cinematografice.

6. Cel mai bun blog politic/economic: Madi şi Onu; predominant pro Patriae. (Amendamentul CATI)

7. Cel mai informat blogger: M’s Blog; diversitatea şi amplitudinea informaţiei (amendamentul CATI).

8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Geanina Lisandru; surâs complex, delicios.

9. Cel mai bun blog al unui ziarist: CATI Lupaşcu; majoritatea comentatorilor, îi preiau ideile, aproape unanim, ca un subliminal unic.

10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri: Theodora; toleranţa elegantă a răspunsurilor ei, promovează interesul exprimării opiniei.

11. Cel mai bun blog visual (foto, grafică): Alex Mazilu; ştiinţa, acurateţea  surprinderii secvenţei foto.

12. Cel mai bun blog de sport: încă nu am avut plăcerea să-l descoperim.

13. Cel mai bun blog de muzică: Teo Negură; amploarea emoţiilor declanşată de audiţia clipurilor sale.

14. Cel mai combativ blogger: Alioşa; foloseşte tot armamentul din dotare, centrat pe obiectivul atacat.

15. Cel mai activ blogger: Theodora; postare prodigioasă.

16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: Vania; un Cicero contemporan.

17. Blogul pasiunii: Cammely – afinitate pentru credinţă.

18. Premiul de popularitate: Oana Clarapentru năzbâtiile năbădăiosului ei ştrengar, cu mare trecere la copilul din sufletele noastre.

19. New entry: Bogdan; revelaţie prin ineditul şi complexitatea informaţiei.

PS: Cu părerea de rău, că poate nu am cântărit suficient de riguros valoric, supunem  revizuirii blog-opiniei, spre a opera reparaţiile necesare.

Mulţumim !

 Madi şi Onu

27 comentarii

Din categoria Leapşă

27 de răspunsuri la „BLOG de BLOG

  1. Deloc „gigant”, dar onorat de nominalizare. Mulţumesc.

  2. Multumesc frumos, dragilor! 🙂

  3. Să trăiţi dragii mei, mult şi frumos!!! Nominalizarea mă onorează, ba mai mult mă bucură nespus de mult ca fiecare comentariu pe care îl lăsaţi în versuri la mine… Vă îmbrăţişez!

  4. Multumesc, Madi si Onu! Ma bucur ca ati vazut mai mult decat simple postari de videoclipuri muzicale in blogul meu 🙂

  5. Pingback: Despre supravieţuire « Blogul lui Teo Negură

  6. Pingback: Iertare « Cristian Dima

  7. Pingback: Ora de sport « Un blog cu năbădăi

  8. Pingback: BLOG DE BLOG – cele mai bune bloguri din 2010 « Hai ca se poate!

  9. mulțumesc tare frumos pentru nominalizare, dragilor. mă bucur că aventura prin blogosferă m-a făcut să cunosc o grămadă de oameni foarte creativi, pasionali, combativi, foarte activi, bine informați etc. totodată, mă bucur să văd că descoperirea a fost și reciprocă… pe curând.

  10. @ Madi si Onu !
    Mă bucură enorm nominalizarea mai ales că vine din partea unor bloggeri deja consacrati si corect apreciati in marea familie a bloggerilor . Prin a această nouă nominalizare, truda mea de a folosi tot armamentul din dotare cum foarte bine ati precizat, „ centrat pe obiectivul atacat ” se pare că , nu a fost in zadar si pentru asta, vă multumesc sincer si voi căuta să nu vă dezamăgesc. Iar truda domniilor voastre de a prezenta si un alt fel de ” BLOG-de-BLOG ” va fi cu sigurantă răsplătită prin COMENTARIILE ce vă vor veni din toate părtile .
    Cât despre nominalizările făcute,
    Sincer, n-am nimic a reprosa
    C-a spune vrute si nevrute,
    Nu-i deloc in firea mea.
    Nu-mi plac numerele impare
    Asa că, rogu-vă frumos
    Mai faceti inc-o nominalizare,
    Că nimic nu-i de prisos !
    Un inceput de săptămână frumos pentru toti NOMINALIZATII si bineânteles si pentru voi bunii mei sfătuitori , cititori si comentatori !
    Alioșa „ combativul” ! ( Bine că nu mi-ati spus „ CÂRCOTASUL” dar puteti găsi, sunt sigur si un „ Cel mai cârcotas blog ” că, slavă DOMNULUI sunt destule ).

    • Aliosa,
      Ne bucuram; ne-am gandit la asediul concentrat, asupra flotei engleze, din Toulon.El l-a consacrat pe Napoleon, in ochii Directoratului, si a dus la numirea sa, in Italia.
      Si tie, o saptamana de relaxare, ca greul abia incepe!
      Madi si Onu

      • @ Madi si Onu,
        N-ati gândit deloc rău, ci dimpotrivă !
        Iar notiunea „ asediul concentrat ” folosită in manualele de TACTIC
        Ă , STRATEGIE si ARTĂ OPERATIVĂ incă de pe vremea Impăratului Romei,CEZAR , este folosită si-n zilele noastre iar dacă asediul comcentrat se execută in ritm intens , permanent si la obiect , are eficientă maximă ca si in cazul altei notiuni , „ punct ochit , punct lovit ” ! Mă bucură enorm pomenirea Impăratului NAPOLEON strategul pe care l-am recitit de multe ori in timpul când vremurile nu erau asa de tulburi ca acum , in răspunsul la comentariul meu . „ Asediul concentrat ” asupra flotei engleze din Toulon l-a consacrat pe NAPOLEON in ochii Directoratului dar „ asediul meu concentrat ”asupra unui nobil tel in toamna anului 2009 , culmea IRONIEI, in loc să mă consacre in ochii celor in care am crezut, mai rău m-au coborât iar acum când ,cu timiditate , unii incearcă să se scuze, este prea târziu căci răul odată făcut cu greu se mai indreaptă.
        „ Nu intotdeauna socoteala de acasă se potriveste cu cea din târg ” ( era să zic din AGORA ! )
        Multumesc pentru urare
        Dar sincer vă destăinuiesc,
        Că nu e nici o relaxare,
        Căci simt că-nebunesc !
        Cu sigurantă eu vă spun
        Că greu-abia incepe!
        Iar omul spân e si nebun
        Făcându-se că nu pricepe
        Ce e rău si ce e bun
        In a trage mereu tepe !
        Alioșa.

      • Aliosa,
        Relaxarea, ne-o facem noi, deliberat, ca nu suntem la cheremul celor care vor sa ne indispuna cu orice pret.
        Depinde de noi, daca acceptam provocarile murdare!
        Cu bine! Madi si Onu

      • @ Madi si Onu,
        Da , relaxarea ne-o facem noi când e vorba de cei care vor să ne indispună asa intr-o doară, din răutate, invidie, gelozie sau prostie că nu suntem la cheremul lor . Când insă constati că guvernul numit de cei pe care i-ai ales să te reprezinte te „ arde ” la buzunar ( in cazul meu la pensia drept patrimonial legal obtinut ), datele problemei se schimbă si nu te mai poti relaxa deliberat ci esti intr-o tensiune permanentă până la rezolvarea favorabilă a cauzei care a făcut posibilă indispozitia. Si uite-asa, am ajuns să fiu la cheremul unor indivizi ce momentan au puterea de decizie in mâna lor infestată de molima portocalie ce se intinde cu o repeziciune ce mă determină să nu fiu relaxat deloc ci incordat la maximum in actul de a mi se face dreptate. Nu am acceptat deciziile lor murdare si tocmai de aceea , pentru mine, greu-acum incepe că drumul justitiei este lung, anevoios, intortochet,imprevizibil si schimbător ca insăsi oamenii ce-l parcurg cu gândurile lor ascunse.
        De „ Intâmpinarea DOMNULUI; Sf.Mucenici Iordan si Gavril ” o zi superbă vă doresc !
        Alioșa.

  11. Multumesc pentru premiu! Ma bucur ca Danut e atat de popular. 🙂 E un dulcel. Si voi la fel. 🙂

  12. Pingback: Mașina de vise « Andi Bob

  13. Madi si Onu,
    Aceasta nominalizare imi aduce bucurie, stiind ca ceea ce am scris a fost citit si apreciat.
    Este o cinste si o onoare pentru mine ca persoane cu o gandire profunda, vaste cunostinte, talente literare si suflete de o bogatie spirituala remarcabila se simt bine citind ceea ce scriu si eu, atunci cand timpul imi permite!

  14. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 53) « Blogul lui Teo Negură

  15. Pingback: Pildă trilingvă « Ioan Usca

  16. Pingback: Clasament bloguri 2010 « Popateapa's Blog

Lasă un comentariu