SLUJ PREZIDENŢIAL

În loc de motto: ” Frica scoate la raport Preşedinţia.” – Madi şi Onu

Dar, Preşedintele, ca defunctul,  a citit, însă, un text scris de un profesionist capabil, care pare a fi nimeni altul, decât fostul Premier, actualmente Guvernatorul Băncii Naţionale.

Precis, tot Domnia Sa, îl şcolarizează, şi pe premierul boBOC  în filozofia managementului financiar, pentru ieşirea la Ordin, în zilele următoare (parcă am înţeles).

Îl credeam mai tare, pe Domnnul Băsescu, dar văd că nici la o zi, dupa constituirea USL, a ieşit spăsit, la RAPORT. Aţi observat, ce mieros era cu ziariştii ? Cine spunea,  că nu poate fi pus în poziţia docilă, de ascultare ?  Sper să găsim pentru ilustrarea postului, măcar o vietate simbolică. Dacă nu, am avut azi, mai devreme, originalul, destul de convingator. Dar, să nu divaghez: azi, pe lângă un om, parcă speriat de moarte, am întrevăzut şi un demn profesor de studii bancare. Atât de metodic, încât, se simţea esenţa  haosului şi mizeriei, în care ne-a adus incompetenţa penibilă, a unui  cuplu, mai tupeist asupritor decât cuplul Ceauşeştilor.

Iată-l, (cuplul), în sfârşit, chemat la ordine, marcat de frica Alianţei, pentru realizarea căreia, n-a fost nevoie decât  de depăşirea pragului manipulării subliminale, cu aşa zisa ură anticomunistă.

S-a înţeles însfârşit, că  premisa de infaptuire a dezideratului naţional SALUS POPULI SUPREMA LEX ESTO, era constituirea Uniunii Social Liberale.

PS: Şi a fost abia Ziua a Doua !  ALIANŢA, semne bune are !

MADI şi ONU

14 comentarii

Din categoria Politică

14 răspunsuri la „SLUJ PREZIDENŢIAL

  1. Nu va lasati pacaliti,cutra asta de Basescu, coace el ceva!

  2. Pingback: Solidaritate « Ioan Usca

  3. @ Madi si Onu,
    Bună dimineata !
    Ca un om ce toată viata am rezolvat problemele curente in ordinea firească a lor fără a face rabat de la logică si priorităti, ajungând si in fata PC-ului, prima grijă a fost să trec in revistă mesajele din „ inbox ” si, credeti-mă, nu sunt niciodată sub ordinul zecilor. Am remarcat imediat pingbackul domniilor voastre dar am continuat cu citirea mesajelor dintre care unele erau chiar răspunsuri asteptate cu nerăbdare de mine. Intr-un final a apărut si un mesaj intitulat „ AFACERI” pe care după ce l-am citit vi l-am expediat fără a sti ce mare legătură are cu articolul vostru de fond. Terminând cu inboxul am purces in casa voastră virtuală si am citit cu răsuflarea oprită tot articolul spunându-mi in barbă in final : „ gând la gând cu bucurie ” ! As avea multe de spus legat de articolul vostru ( nu doar să las o urmă că am văzut si mi-a plăcut ) dar, sincer, as fi prea sărac in exprimare fată de ceea ce scrie in acel mesaj pe care vi l-am expediat inainte de a vă citi articolul. Mă rezum doar la remarca domniilor voastre :„ un cuplu mai tupeist asupritor decât cuplul Ceausestilor ” contrazicându-vă politicos cu remarca : „ un cuplu mai excroc decât cuplul Ceausestilor ” si rugându-vă ca argument la cele afirmate de mine să postati la acest articol mesajul trimis prin email. L-as posta eu dar, sincer, nu stiu incă cum să procedez. Alegerea finală vă apartine .
    O săptămână călduroasă vă doresc !
    Alioșa.

    • Aliosa,
      In graba publicarii, am uitat ca postul, iti era dedicat spre incurajare, ca te-am vazut putin sceptic. Nu-i tarziu, ca odata cu multumirile noastre pentru comentariu, sa suplinim si aceasta omisiune, din prea multa graba, de a te insenina.
      Madi,realizatorul artistic al blogului, fiind putin ocupata, cu un pacient, va rezolva si solicitarea ta.
      Cu bine,
      Madi si Onu

      • @ Madi si Onu,
        Vă multumesc pentru că incercati să mă incurajati, vă multumesc pentru că veti rezolva si solicitarea mea care-i benefică pentru toti cei ce vor să afle adevărul chiar dacă ca si mine nu pot face prea multe si asta, numai si numai pentru simplul fapt că : ( http://aliosapopovici.wordpress.com /2010/01/15/LA-NOI-TOTUL-ESTE-POLITIZAT ) ! Si mai e un aspect de care ar trebui să tină seama USL si nu numai ( vorba lui Popateapa ), „ cutra asta de Băsescu, coace el ceva ” !
        Sper ca până la urmă BINELE ( USL ),să invingă RĂUL ( PDL ) !
        Cu bine , Alioșa.

  4. Pingback: Tenebre – 30 | Caius

  5. Pingback: De ce le este frica sa mearga la psihiatru? « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Sunt premise parlamentare ca, pana la 25 martie, Traian Basescu sa fie suspendat spune vicepresedintele Senatului Dan Voiculescu

  7. Pingback: In mai multe spitale din tara au avut loc astazi proteste impotriva deciziei de comasare

  8. Pingback: Radu Mazăre cere firmelor din Constanta sa contribuie la infiintarea Poltiei Locale

  9. Pingback: Absolut Secret « Andi Bob

  10. Daca e de numarat, hai s-o facem ca soldatii.
    Deci, AMR …

Lasă un comentariu