Arhiva zilnică: 25 octombrie 2017

Icnet

Nu este un secret, faptul că la tenisul de câmp, fiecare lovitură este însoțită de o icnitură de efort.
Ei, de aci provine și indecizia mea. Dacă m-aș căsători cu o tenismenă , și uneori ar visa că are partidă, tot așa s-ar manifesta?
M-aș speria cumplit, aș crede că îi este rău, și panicat, aș chema Salvarea.
La sosirea Salvării, tenismena mea, ar fi bine mersi, fericită, că în coșmar, a fost victorioasă.
Cum aș scoate cămașa, în fața Ambulanței?
Mai bine, nu mă îndrăgostesc de o tenismenă campioană! Cine știe?!
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

OCULTA

Mulți vorbesc despre oculta internă și externă.
Acum, văd că și pe mine m-a apucat fandaxia. Dar, fraților, sau vorbitorilor despre ocultă, explicați-mi și mie, ce înseamnă acest cuvânt?
Presupun , că ar fi vorba despre un gen de conspirație, dar nu văd, de ce și împotriva cui?
Mă puteți ajuta?
Măcar să știu, de ce l-am folosit ?
Sau, măcar, să dezocultăm împreună!?
EU, PRESUPUN, CĂ AR TREBUI SĂ FIM UNIȚI ÎN CUGET MĂCAR!
Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.