TALPĂ

Nu ştiu, dacă în baschet se pun tălpi, ca în fotbal,dar simt că uneori sunt absolut corecte.

Astfel, în cazul unui arbitru neatent la un fault al unui jucător, este cred, binevenită corecţia aplicată printr-o talpă asupra celui care beneficiază de neregulă .

Nerecomandată moral, talpa de genul celei despre care vreau să vorbesc, este binevenită naţional.

Aşadar, domnul Băsescu, îi recomandă ministrului de externe,Titus Corlăţean, să prezinte scuze, chipurile, pentru nişte afirmaţii neadecvate ale acestuia, privind viza Schengen.

Corect, în aparenţă, gestul de la Cotroceni, era totuşi taxabil, neştiind sub ce auspicii s-a făcut afirmaţia.

Poate că, dacă  locatarii de la Palat, se interesau despre acestea, aflau că este un punct de vedere oficial, guvernamental.

IREFUTABIL.

A urmat TALPA.

Premierul, în mod decent, a precizat, că nu este vorba despre o atitudine subiectivă, ci respectivul ministru, a exprimat un punct de vedere oficial, în ideea că dacă nu se rezolvă acum, pe ordinea Guvernului, sunt ŞI ALTE priorităţi mai importante social-economic. Intervenţia Premierului, oportună pentru a stabili ierarhiile în responsabilitate, mi –a părut un act de normalitate, dacă nu cumva, a fost deliberat gândit,  cunoscându-se anumite mentalităţi.

Poate, pentru o potenţare a gestului, era necesară menţionarea necesităţii unui schimb de informaţii lămuritoare.

Şi asta, în spiritul democratic al coabitării.

Oricum, e un început bun pentru acelaşi spirit al cunoaşterii măsurii.

Madi şi Onu

24 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

24 de răspunsuri la „TALPĂ

  1. Buna ziua prieten virtual. 🙂

    Am citit cu interes desi recunosc sunt usor confuza dar va spun acum si scuza… Ultimele zile am lipsit din fata micului ecran de aici nedumerirea de a nu putea raspunde si a-mi da cu parerea cu privire la subiect. Am sa fac cercetari.
    O zi absolut minunata. 🙂

    • Adeena, mulţumesc!
      Să ştii, o mică taină: eşti mai mult decât virtuală.
      Pentru că, jenant pentru mine, nu mă mai scoţi din dv.!
      Cât priveşte faptele relatate, şi referirea la ele, nu necesită sticla tv pentru a justifica oportunitatea postului.
      Cercetări?
      În rest,nu ştiu ce să-ţi urez, să fie ca pentru tine. 🙂
      Madi şi Onu

  2. Mai mult decat virtuala? 😀
    Astazi neuronii mei sunt in pauza si ei
    Nu mai pun la socoteala
    Faptul ca mai sunt si blonda…
    Nu pot sa ma concentrez
    Vorbele sa-ti inteleg
    Poate ma ajuti nitzel
    Ca sa inteleg si eu…
    🙂

  3. Sa inteleg ca pronumele de politete este cel ce va indispune si va face sa va simtiti jenat fiindca asa DV m-am adresat?
    🙂

  4. Ok eu am inteles
    Off-ul TIE TI-L respect
    De acum vorbesc mereu
    La per tu prietenul meu
    🙂

  5. Dar mai am o intrebare
    Care ma intriga tare
    Acest prieten al meu
    Oare cine este el?
    🙂

  6. Clar … Asta fara-ndoiala
    O fiinta visatoare
    E un spirit de poet
    Multe alte epitete
    As putea ca sa insir
    Dar el e e tot un mister

  7. Frumoase vorbe spuse
    nici nu asteptam altfel
    descriere sa-si faca
    un poet ca el! 🙂

  8. Pingback: Ghicitoare numerică | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  9. Pingback: Dă-mi-o mie | Ulise al II-lea cel Ocoş

  10. Pingback: Pe chibrituri: Produse alimentare | Blog de Filumenistă

  11. Pingback: Mare viitor mijlocaş | Florina Lupa Curaru

  12. Pingback: Nu-mi place!

  13. Pingback: Şi lămpile mor | Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

  14. Pingback: Demografie turdeană ascendentă | Ulise al II-lea cel Ocoş

  15. Pingback: Pe chibrituri: Probleme logice | Blog de Filumenistă

  16. Pingback: Super mişto! | Florina Lupa Curaru

Lasă un comentariu