ÎNGER

Aţi văzut aievea, un înger?

Nu în imaginaţie, nu în icoane, nu în cărţi.

Ci în suflet, să-l trăiţi,  să-l simţiţi ca pe o bucurie, ca pe o întruchipare a frumuseţii şi farmecului viului?

Ei bine, aseară, eu am văzut. Ştiţi unde? La Sinteza zilei, la final, ascultând câteva fragmente din concertul Angelei Gheorghiu, acompaniată de formaţia corală, Madrigal.

Când am realizat plenar, şi semnificaţia cuvântului DIVĂ.

Nu ştiu dacă farmecul vocii, mimica, asociată acesteia, gesturile de o cochetărie graţioasă, uimirile de bucurie, la vederea buchetelor de flori primite.Pe scurt, un spectacol, pe care sufletul meu, îl aştepta, nevenindu-i să creadă  că se va produce.

Cultura mea muzicală, constă în sensibilitatea cu care ascult muzica. Să zâmbesc, să mă bucur, să plâng, să mă îndrăgostesc, şi să iubesc, dăruit şi necondiţionat.

Aşa am perceput-o aseară, pe „Îngerul” Angela Gheorghiu.

O fi bine, o fi rău?

Nu pot aprecia, în afara percepţiei, că

aseară, pur şi simplu, sufletul meu, a fost PARADISUL, iar Angela, EVA.”

Onu

Un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Proză, Univers feminin

Un răspuns la „ÎNGER

Lasă un răspuns

