Arhiva zilnică: 1 noiembrie 2016

AȘTEPT!

Abia aștept, războiul, să înceapă.

Să-nvingă PSD-ul.., PNL, în luptă dreaptă

M-am plictisit de calomnii, nerecunoașteri,

De parcă aș fi  cadavru viu, printre stafii.

Ajunge.., mă indispune  Iohaniada,

De parcă  Dragnea,  ar fi adus,  mineriada.

Stomacul meu, s-a inflamat,

De când din Dealul Ț ării,

Se strigă Inculpat!…

Mirat, am fost, când am aflat,

Că vârful Românimii ,

Străin în fruntea Țării, a preferat.

La fel, obtuz, am fost și eu,

Când cu Speranță,  Străinul,  am votat.

Poate așa e-n viață,

Să năzuim la bine,

Să nu ne fie rău.

Dar speranța, negândită,

Nu poate avea ca efect,

Decât o Țară jefuită.

Poate.., dreptate, nu am,

Căci, sigur, este imoral,

Când pentru victoria râvnită,

Să  lovești  orbește, clamând mereu,

Orice-ncercare, nereușită.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Politică