Arhiva zilnică: 12 noiembrie 2016

Cauza…

Adeseori, m-am întrebat, de ce noi românii, avem unul din cele mai scăzute niveluri de salarizare. Mă nedumerește faptul,  că, nu ne lipsesc darurile umane, ca și naturale.

Zilele acestea, de când cu sintagma ,mită electorală, lansată de  PNL, la adresa PSD, am avut ca o revelație, în înțelegerea aestui paradox, un veritabil  blestem național.

Noi, licheaua din noi înșine,ne opunem propriei realizări.

Argument decisiv, îmi stă furia turbată a unor liberali, împotriva unor social democrați, de a fi fost cu un pas, mai inteligenți politic, decât ei, și de a fi propus un lucru fundamental, pentru reducerea acestui decalaj umilitor, între români și români. Este incredibil, cât de leprozier, poate perverti sufletul omului, competiția politică.Te uiți la ei, mai nedumerit ca un neuropsihiatru, și te întrebi ce virus nou, o bântui românimea.

Mă chinuie un gând.

Să nu fie iar cumva, mâna rușilor. De ce să nu fie cât mai  flămânzi românii, să le vândă lor, rușilor, pământul  românesc ?

Ce contează că Rusia este cea mai mare țară din lume?

Lăcomia nu are margini, cum nemărginită este și propaganda maniacal-obsesivă  antirusă, pe care o mârâie unii, printre stropii tulburi de salivă.

Asta este: obsedați de rating și de campania electorală turbat desfășurată.

Mă întreb nedumerit, dacă la unele viețuitoare patrupede,   există liberalism, și cum s-o manifesta  la cele din jungla  ecuatorială.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.