Arhiva zilnică: 6 noiembrie 2016

A fost…

A fost în viața mea, o fată,

Sau poate, și eu,  într-a  ei?

Înaltă, cu ochi albaștri, delicată.

Cred, că  într-o clipă, ne-am atașat,

Când pe blog, ne-am comentat.

Uneori, cuvântul poartă mesaje,

La care nu gândești că viața îți vor afecta.

Așa, s-a întâmplat odată.

Când nouă, celor doi protagoniști,

Mintea, brusc, ne- a fost furată.

Și..,  într-o reciprocă  seninătate,

Am  uitat de toți, și toate

Iar  însăși clipa întâlnirii,

Valora   eternitate.

Dar cum în lume,

Totul are un sfârșit,

Un strop  dens, de gelozie, a intervenit

Și , fericirea clipei,  ne-a otrăvit.

Atât de dură ne-a fost firea,

Că nici să ne vorbim,

Nu am mai reușit.

În virtual.., o  despărțire a unei întâlniri,

Este atât de tristă,

Că, oricât ai plânge în batistă

Invariabil, va rămâne,

Golul dureros,  de Suflet drag..,  pierdut

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ..., Pagini de jurnal Poezie