Norocul Prostului !

 Vorbesc de mine , desigur ... 

N-aş face referire asupra altcuiva; surorile mele, mi-ar întoarce spatele.  Am primit de la mama, o educaţie perfectă, dar dupa mine păguboasă. Mă comport însă ca atare, pentru că, “7 ani de la mama” nu se uita niciodată ! (vezi, Postul)

 

De fapt, care-i problema ? Conform titlului, ziarul Gândul de ieri, 7 iunie, mi-a sugerat  ideea unui post, pe marginea Întâlnirii de la Snagov, care în imaginaţia mea înseamnă  de fapt, Întâlnirea înaintea Sfârşitului. Mai precis, primul simptom al Pieirii Răului. Pentru că, marţi 15 iunie  se votează Moţiunea de cenzură, care oricum am lua-o, tot un sfârşit înseamnă al cinismului, al răbdării oamenilor, al existenţei Naţiei. Privitor la răbdare, am un reper infailibil, dat de muza mea mediatică, Gândul, care reproduce esenţialul pentru mine, al cuvântului senatorului PDL de Prahova, Georgică Severin, respectiv: ” sunt ferm convins de onestitatea şi tragedia premierului Boc. Din păcate, şi-a asumat un rol în care regizorul este la Cotroceni …”

 Sunt foarte curios, cum îi clipea ochişorul dezvăluitului. Oricum, sigur, i s-a ivit o lacrimă de tămâie şi otravă, ca la …„dragă Stolo” , asemenea salivei caimanului de Comodore. Referitor la cinism, am mostra mesajului de o prostie sinucigaşă, al fostului PNL-list zburător, Gh. Flutur, respectiv:  ” Celor de la PSD le chiorăie maţele de foame. Le e dor de putere. Nu vă lăsaţi călcaţi în picioare. ” Ne mai trebuie vreo dovadă asupra oportunismului acestui cameleon devenit din galben, portocaliu ? Şi în general asupra acestui spectru ? Cât priveste existenţa Naţiei, prin condamnarea la mizerie, ascult îndemnul Wandei, o fetiţă indigo, care are o vorbă: ”nu mai spune, că se-ntâmplă” mă  limitez doar la ce-am spus în introducere.

 În sfârşit, aş vrea să-mi exprim nedumerirea asupra tăcerii complice, a Guvernatorului BNR, Mugur Isărescu, a cărui ieşire la rampă, ar demonta Minciuniada politicianistă, calomniatoare; cea mai recentă, îndatorirea ţării, până la înrobirea actuală, de către ex-premierul Tăriceanu, singurul politician demn, mai puternic decât Preşedintele Băsescu ! Poate că dl. Boc este instrumentul de supremă încercare a răzbunării maladive ?

În sfârşit, apropo de norocul prostului, din lectura comunicatelor, celei de a 4-a Puteri în stat, aflu cu deplină satisfacţie: Legea lustraţiei, a urii şi a dezbinării, cum mi s-a părut mie , a fost declarată neconsituţională.

Motivul: Sunt interzise condamnările colective. Şi când mă gândesc, un specimen, din această abominabilă categorie, recomandă parşiv, la adăpostul glumei, cum fac toţi laşii, aruncarea Curţii Constituţionale, în cocina porcilor, spre a-i proteja de stresul crescătorilor acestora. Probabil, omenirea va avea permanent, bolnavii săi de ură din frustrare !

 PS: Nu vreau să înciudez pe cineva, asupra faptului că mă mândresc de menţionarea unor probleme socio-economice, în posturile mele, pe care le văd preluate de forţe, mult superioare mie. Ce bine ar fi însă, dacă presa ar avea, faţă de societate, o autoritate cutumieră, de genul: veni, vidi, vici ! Adică: am urmărit (sesizările presei), am verificat (corectitudinea lor), am corectat (sesizările obiective). Lapidar spus: citit, verificat, vindecat !

28 comentarii

Din categoria Politică

28 de răspunsuri la „Norocul Prostului !

  1. curand multi vor dori sa aiba orice fel de noroc, fie el si de prost…

  2. Dennis,

    Doamne, fereste, scuipa-ti in san ! Doar nu crezi, in gogorita intrarii in incapacitate de plata, vehiculata bezmetic, sa nu mai vocifereze lumea ?
    Este un atac la subliminal, stiind ca la noi, special, prinde ! Mersi pentru vizita !

    Cu bine!
    Dragut, noul avatar !

    • cat se poate incerc sa evit zona politicului. uneori imi iese, alteori nu. eu doar aberez la general.
      acum avatarul e mai aproape de realitate 😉

      • Dennis,

        Iti recomand aberatul; e un sport general; macar nu ne vedem cum aratam, ca de acceptat, tot n-am face-o; sa-mi spui mie ca nu-s cel mai destept, si vai de avatarul tau dragut; politicul, imi place; imi pica manusa!imi da impresia ca-s foarte, si chiar cel mai blogger.
        Apropo de realitatea: eu spun ca primul, era mai aproape, de intruchiparea mucalitului, care te banui a fi; in cel nou, pari, asa, mai de cinema !
        Cu bine !

  3. Pingback: Ce zori! « Andi Bob

  4. Experimentul Romania !
    Asta se executa acum. Nu e nevoie de nici-o reducere de salarii sau pensii. Tocmai de aceea e …”experiment” !
    Adica, daca nu se fac reducerile, NU SE INAMPLA NIMIC ! Asta e… coarda de siguranta. Daca nu „tine” se va renunta si incerca altceva… Daca „tine”, se va imbunatati si in urma studiilor de caz, si se va aplica si in alte parti ! Asta-i tot.
    A fost aleasa Romania din multe motive, din care primul e …”firea docila” (vine cumva de la.. „docilus”, „doci” „Dochia” ..”daci”?) a populatiei…
    Oriunde in alta parte, s-ar fi lasat cu … revolta sociala ! Aici, se canta …”pinguinul” si se rostesc „blesteme” versificate, pe la adunari obstesti de cateva sute de spectatori…

    • George,

      Eu am o ipoteza usor medicala; cred ca avem de-a face cu o stare maladiv-maniacala, a carei manifestare alternativa este o nevoie imbecila de razbunare.
      Premisa este proverbul maniaco-depresivilor: cine nu-i cu mine, e impotriva; NB 50%, contra; cine-i impotriva, sa dispara!
      E un fel de suicid, cu satisfactia ca si-a indeplinit nebunia! La postul „miting si petrecere”, cineva, a strambat din nas, vizavi cam de aceeasi opinie, ca si a ta. In post, eu avansam ideea ca se putea experimenta si practic, cu un butoi de bere, sau cu cativa mititei!
      Concret placerea de care vorbeam, este ca in bancul:”paduchiosule, paduchiosule !”
      Il stii ?

      • Il stiu… Dar lucrurile sunt mai grave : pentru chestii asemanatoare, „unii” au vazut cum la Targoviste poti sa vii, dar nu sa mai pleci…
        Asta nu se uita…
        Deci ar fi cateva variante de final, pe care unii poate le iau in consideratie:
        – Targoviste II
        – „America de Sud” intr-o varianta sau alta, ca loc de „retragere”
        – Moarte „naturala” in timpul sau imediat dupa finalizare mandat
        – Nimic din toate astea. Viata patriarhala pe litoral.
        Tu, ce crezi ?

      • Cred ca trebuie sa mai reflectez; ma gandesc si la Eminescu, Si la filmul: Zbor deasupra unui cuib de cuci,sau la cartea: Soarta unui contraspion.

  5. Pingback: Se caută un premier… « Dispecer Blogosferă

  6. George Valah, de aici Raul poate avea mai multe forme!

    Am citit cu mare atentie si postul si comentariul!

  7. Pingback: Nu vrem să omoram romani ci sa salvam Romania « Hai ca se poate!

  8. Pingback: COLIER DE SCOICI «

  9. Pingback: Sentiment de Iunie « Ioan Usca

  10. E tare greu sa te vindeci in vremurile astea in care, vorba lui Sadoveanu, suntem intr-un soi de zodie a cancerului. Ciudat, si eu credeam ca motiunea se dezbate si se voteaza marti, cand colo e abia azi. Oricum, asa cum iti spuneam, viciile noastre nu se vindeca nici macar cu o motiune fara sorti de izbanda. Pacat.

  11. Pingback: Edwin Arlington Robinson (1869-1935) – Crez « Orfiv

  12. am modificat „realitatea” si pe blog. cand ai timp, da o geana

  13. Pingback: Intrebare de 20 de puncte. « Michaelas Blog

  14. Pingback: Basescu si-a donat salariul pe luna mai in fondul de solidaritate « Hai ca se poate!

  15. Pingback: Licăresc în noapte – Sange balcanic (92)poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  16. Pingback: Puterea si curajul lor este dat de teama noastra « Hai ca se poate!

  17. Pingback: Rugă – Sânge balcanic (93) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  18. „Probabil, omenirea va avea permanent, bolnavii săi de ură din frustrare !”

    Cât de elegant spui ”probabil”! E sigur, e mai sigur decât lumina zilei, a mai sigur decât criza asta de care noi ne lăsăm, a câte-a oară?…înfrânți și umiliți…e mai sigur decât faptul că eu, după ce am citit minunea de comentariu lăsat cu noblețe pe al meu blog, de către tine, scriu acum, aici! Omenirea va avea permanent, bolnavii săi de ură din frustrare !

    Românimea va avea cu asupra de măsură acești frustrați, e o treabă înrudită cu ”capra vecinului”, ne este mai aproape decât altora…N-o spun cu ură, ci cu teamă. M-am lovit de acești frustrați/frustrate atât de violent, încât le-am făcut loc, retrăgându-mă (din servici, din două uniuni artistice) dar NU, nu mai fac, gata! N-au decât să crape, fie din frustrare, fie din invidie. Nu mai am nici un obraz de întors! Ar trebui scoasă o lege pentru pedepsirea răutății, vorbesc cât se poate de serios…

    Îți doresc o seară frumoasă, calmă, relaxată, incredibil de senină și un sfârșit de săptămână asemenea!
    P.S. Mulțumesc încă odată pentru frumoasele cuvinte dăruite nouă, azi!

    • Mirela, ca o recunostinta, ca o recunoastere, intim de mine perceputa, as face un post, din comentariile noastre, si l-as ilustra cu reproduceri de pe blogul tau. Imi ingadui, aceasta desfatare? Nu-i problema, daca nu accepti, desi deja, il am la etaj, in dreapta!
      Multumirile pentru comentariu, sunt vorba (scrisa, a) CELLEI !
      Sa aveti un weekend, pe dorinta !

      • Desigur că poți să folosești imagini, ele sunt destinate bucuriei (sau mirării) prietenilor și a noastră! Interesantă ideea unui post alcătuit din comentarii. O seară inspirată și un weekend ales! 🙂

      • Mirela,
        Multumim !
        Madi si cu mine, suntem nerabdatori, sa dam la iveala, emotii care ne lumineaza clipa!
        Iar vizitatorii nostri, speram, sa traiasca frumosul viu, al blogului tau!

        Noapte senina, cu vise colorate !

  19. Pingback: Cerc « Nataşa

  20. Pingback: De unde fac rost de niste oua stricate? « Hai ca se poate!

Lasă un comentariu