Arhiva zilnică: 28 octombrie 2010

De ce a picat moţiunea ?!

Motto: ” Guvernul Boc e perceput ca mai mult decât prost, nemulţumirea populară se transformă în ură.” – Cristian Tudor Popescu

Actuale şi profetice cuvinte, în motto …

URA, emoţional…, superlativ absolut ! Dar, Dispreţul ? Unde s-ar plasa ? Este ce simt eu, vis a vis de Opoziţie ! De ce nu fac, ce recomandă Puterii, când ei sunt pe acelaşi calapod ? Se spune că Viciul, nu-i viciu destul, până nu e şi Fudul ! Dar ce-i Fudulul ? Acelaşi, cu Impotentul !

Ştie că nu poate, dar nu recunoaşte, nu renunţă. Mai face o Moţiune ! Doar n-a pierdut decât o bătălie, nu şi Războiul ! Încep, cu amărăciune, să înţeleg psihologia suficienţei. ”Mai este timp!” Nu o pricep pe cea a Puterii. De a le da mură-n gură, ce să spună ! Sau, le face un test de inteligenţă ?

Concret, Puterea, i-a cerut Opoziţiei, să spună, ce ar face, ce măsuri ar lua, pentru redresarea Finanţelor Tării ?! Ce era aşa de greu ? Principial, programatic, sunt necesare câteva măsuri imediate. Chiar la mintea prostului care mă simt ! Şi sper că nu arăt atât de catastrofal, deşi nu-s Parlamentar !

Deci …

1. AUSTERITATE, la GUVERN, şi PARLAMENT ! (Au, la ei, la parlamentari, dar nu mă vor vota, că le reduc “tainul lăcomiei”!).
2. ERADICAREA ECONOMIEI SUBTERANE !
3. SUPRIMAREA INDISCIPLINEI FISCALE ! Fără datornici fiscali; ca-n America, Germania, şi alte civilizaţii !
4. DOMNIA LEGII ! (Dura Lex, Sed Lex!). Doar aşa, ne vom CIVILIZA, vom realiza SALUS POPULI SUPREMA LEX ESTONiccolo Machiavelli !
5. Şi câte-or mai fi, prin cele GRANDOMANE locaţii !

PS: Oare, să nu aibă Opoziţia, cunoştinţă, de aceste probleme ? Sau, ca şi Puterea, nu vrea să le rezolve, ci doar să acceadă la Bucate ! Ştiu, e un test de sinceritate, dar poate răspunde Opoziţia ?!

? Onu Ionescu

45 comentarii

Din categoria Politică

Căutare …

În aşternutul de spital,
Sufletul, captiv, filozofează …

Ce resorturi mă împing,
Spre Acelea care, din datorie,
Pe mine mă veghează ?
Sa fie oare ancestrala,
Legătură maternală ?
Sau paiul pe care îl atinge,
În disperare, Insul ce se stinge ?
Dar, când pericolul dispare,
Ce mă reţine la externare ?
Ce oare mă-ncleşetează,
Cu fir de suflet şi de sânge ?
Recunoştinţă ?
Regăsire de sine ?

Sau Disperare,
Nevolnic descătuşată ?
Şi, neînstare să îşi reintre,
În firea iar revigorată ?
Sau necunoscuta făptură din mine,
Ce spre Păcat, perpetuu tinde ?
Dar ce-i Păcatul ?
Dorinţa ce şerpeşte mă cuprinde,
Facandu-mă să uit, că sufletul,
De-acasă, ce langă mine, la greu, a pătimit,
Aşteaptă fericit să mă revadă ?

P.S. Compusă înaintea unei externări, la pasiunea făcută pentru îngerul în halat alb !

? Onu Ionescu

8 comentarii

Din categoria Credinţă, Poezie